לתמיכה ו/או עזרה חייג:
טלפון: 03-6200430לחץ לחיוג
עטים לעסקים
בין לקוחותינו
צור קשר
 
 

סוף המידע

אין מוצרים נוספים


חיפוש מתקדם

מספר תווים מינימאלי: 2

מתנות ללקוחות לסוף שנה: מתנות ממותגות

סוף השנה הוא זמן מצוין להעניק מתנות ללקוחות, במיוחד כאשר קהל היעד הוא חבר'ה צעירים. מתנות ממותגות לא רק משמחות את המקבלים, אלא גם מחזקות את הקשר עם הלקוחות ומקדמות את המותג שלכם. מניסיוננו אנו מבינים שלרוב התקציב הוא לא גבוה והכמות של המוצרים הנדרשים גם לא גבוהה ( לרוב עד 1000 פריטים ) הנה כמה רעיונות למתנות סוף שנה ממותגות שיכולות להתאים לתלמידים צעירים:

1. מחזיקי מפתחות ממותגים - מוצר חובה לכל אדם - חשיפה יומיומית למסר שמוטבע על המוצר

מחזיקי מפתחות במחיר זול.

תיקים הם פריט שימושי שכל תלמיד צריך. תיקים ממותגים עם לוגו החברה שלכם יכולים לשמש את התלמידים לאורך כל השנה ולהזכיר להם את המותג שלכם בכל יום. מתנות סוף שנה עם לוגו הן דרך מצוינת לפרסם את המותג שלכם.

2. מחברות ועטים ממותגים

מחברות ועטים עם לוגו הם מתנות קלאסיות ושימושיות. מחברות עם לוגו ועטים ממותגים יכולים להיות מתנה מושלמת לתלמידים, במיוחד בתחילת שנת הלימודים החדשה. מוצרי פרסום לסוף שנה כמו מחברות ועטים הם בחירה חכמה.

3. בקבוקי שתייה ממותגים

בקבוקי שתייה ממותגים הם מתנה פרקטית ובריאה. הם מעודדים את התלמידים לשתות מים במהלך היום ומספקים פרסום מתמשך למותג שלכם. מתנות לתלמידים בזול כמו בקבוקי שתייה ממותגים יכולים להיות פתרון מצוין.

4. כובעים ממותגים

כובעים הם פריט חובה לקיץ החם. כובעים ממותגים יכולים להגן על התלמידים מהשמש ולהיות פריט אופנתי ושימושי. מתנות סוף שנה עם לוגו כמו כובעים ממותגים יכולים להיות מתנה מושלמת.

5. גאדג’טים טכנולוגיים

גאדג’טים כמו אוזניות, מטענים ניידים או זיכרונות ניידים הם מתנות מודרניות שמתאימות לתלמידים בוגרים יותר. הם יכולים לשמש את התלמידים בלימודים ובזמן הפנאי. מוצרי פרסום לסוף שנה כמו גאדג’טים טכנולוגיים הם בחירה מצוינת.

מתנות לתלמידים בזול 

בחירת מתנות ממותגות לסוף שנה לתלמידים צעירים יכולה להיות משימה מהנה ומאתגרת. חשוב לבחור מתנות שישמשו את התלמידים לאורך זמן ויזכירו להם את המותג שלכם. מתנות כמו תיקים, מחברות, בקבוקי שתייה, כובעים, גאדג’טים טכנולוגיים ומשחקי חשיבה הן אפשרויות מצוינות שיכולות להתאים לכל תקציב ולכל תלמיד.

בהצלחה בבחירת המתנות המושלמות ללקוחות שלכם! 🎁




זמני אספקה מהירים מאוד !!


Copyright © 2024 cowboy.co.il. All rights reserved.

https://www.cowboy.co.il/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%2D%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7%95%D7%9D%2D%D7%91%D7%9B%D7%9E%D7%95%D7%99%D7%95%D7%AA%2D%D7%A7%D7%98%D7%A0%D7%95%D7%AA/c-53-1-0.htm

אתר זה מופעל ע"י מערכת SafeSHOP, חנות וירטואלית מבית SRV אחסון אתרים
צור קשר - דואר אלקטרוניצור קשר - דואר אלקטרוני צור קשר - טלפוןצור קשר - טלפוןפנה אלינו ב- WhatsAppפנה אלינו ב- WhatsApp